Gran Xiulada el himne nacional d’Espanya.

Això es el Valor de la democràcia Espanyola

La aspersió xiular no vol dir violàcia sinó expressar  a llor que no agrada que es la monarquia Reial d’Espanya, tota la fissió barcelonista no s’ansen representada per el rei perquè el barça hi ha tan de catalans com de espanyols i aquets que son tan catalans com espanyols no assenten monàrquic jo si que sóc monarca  perquè tots i entre tots estem destruint els valors de la democràcia. en aquell partit i sobrevent les codificacions i els xiulets dins futbol Club Barcelona i ha tan espanyols com catalans, i junts em de respectar-nos perquè el Barça es molt Gran es mes que un Club.
Es vergonyós els partits qualifiquen la xiulada em la violència espacial ment  el Partit Polar no Seven que això una part de responsables son ells mateixos, això es com el català a les escoles es de sentit comú els catalans castellanes som anti-g contractistes amb aquet tema es que els Popular en perdut ciència dels valors democràtics pesen mes que no pas no pas ostenten així no em de seguir  jo cada vagada miro mes Europa i no per Espanya ni per  Catalunya Europa es el  futur i Espanya es un brianxa jo en sento cada vegada mes Europeista i patriota Europeu.                                          

Comentaris

Entrades populars